2019. május 16., csütörtök

Digitális Témahét 2019


Miközben készültem a témahétre nézegettem az információkat a digitalistemahet.hu oldalon, és szembe jött velem egy pályázat a témahéthez kapcsolódóan, amely egy 3D nyomtatóról szólt. 

A válasz természetesen IGEN!!!

Amint elolvastam a pályázati kiírást, egyből felhasználási lehetőségek sokasága cikázott gondolataimban és tudtam, hogy pályázni fogok.

Egy óra múlva már társasjátékokon gondolkodtam…
- mitől jó egy társasjáték?
- mi köti le a diákokat?
- melyik az a kellék, ami 3D nyomtató nélkül elképzelhetetlen?
- hogyan lehet a legtöbb diákot megmozgatni egy társasjátékkal?
- van helye egy társasjátéknak a tanórákon?
Miközben ezekre és hasonló kérdésekre próbáltam a választ kereseni (szinte az utolsó pillanatban) megírtam a pályázatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése